Niinkuin nimestä varmasti voinkin päätellä tämä on siis keppihevostalli, jossa asustelee tällähetkellä 7-8hevosta, joista tulee lisää tietoa vähän myöhemmin. Tallin omistaa kaksi 12vuotiasta tyttöä, jostakin päin suomea. Asustelemme aika kaukana toisistamme, joten talli on "jakautunut" kahtia. Kummatkin kumminkin ylläpitävät tätä sivustoa, niin paljon kuin ehtii:))
Tallista vähän:: (Mixun luona) On 7-8 hevosta, ja iso talli. Isot lautumet, ja kaksi kenttää, toinen ruoho- ja toinen hiekkakenttä. Maastoakin riittää sopivasti, ja maastoesteratakin on:)) Tunteja pidetään, kaikki ovat tervetulleita. Tälläkertaa kumminkin varauslista on aika täysi:/ Suurin osa hevosista on tuntikäytössä, mutta löytyy pari yksityishevostakin, ja yksi sairaana oleva. Tunnit iän, ja tasokkuuden mukaan!
(Jempun luona) On 2hevosta, jotka kumpikin on omia kasvatteja, kilttejä ja rehtejä heposia:)) Neljän hevosen talli, ja sopivan kokoiset karsinat. Talvi- ja kesälaidun, maneesi, ja kolme kenttää. Hyvät maastot, muttei valitettavasti ole tällähetkellä maastoesterataa, suunnitelmissa on rakentaa semmoinen. Tunteja ei ole tällähetkellä, mutta leirejä järjestämme yhdessä Mixun kanssa, joko heillä, tai täällä minun luonani. Kummallakin on tilaa sopivasti leireihin:)) Tunneille laitetaan iän, ja tasokkuuden mukaan! Ja omat hevoset ovat myös tervetulleita leireille/tunneille:)